torsdag 25 mars 2010

äter glass :)

hej :)
Ja som sakt så sitter jag vid datan och äter glass :)xD
Skolan idag var riktigt go (: hade HKK på morgonen och då bakade vi rulltårta, tyvärr så smakade jag inte men jag antar att det fanns några glada lärare :P haha :P
hade men mentorstid och sen kollade vi på musik i rutan tror jag den hette ??:P
mkt bra iallafall :D tillbaka till skolan och äta, hade on kort SO lektion och till sist ENG såg på film och man fattar bättre nu :P

Idag ska jag fixa lite saker med mamma och gå hälsoslingan, så måste jag skirva på Svenska deckaren -_- Författare är verkigen inte mitt yrke xD

lambada får villa idag (: och på lördag ska jag klippa man och svans. Putsa alla grehorna och sätta upp påskris :D

måste hjälpa mamma nu:P ses <3


Dagens bästa : Grön/blå xd hahahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar